.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش نمایندگان به شوخی‌های شب عیدی احمدی‌نژاد

سخنگوی طراحان سوال از رئیس جمهور از انتقاد طراحان سوال خبر داد و گفت: «‌ادبیات رئیس جمهور ادبیاتی اهانت آمیز بود که از رئیس مجلس تا نمایندگان و مردم و شهرداری را شامل شد و همان طور که پیش بینی می کردیم پاسخ منطقی از رئیس جمهور دریافت نکردیم.» همچنین عده ای از نمایندگان مجلس در تذکراتی نسبت به شوخی های رئیس جمهور که آن را توهین آمیز خواندند انتقاد کردند.

مصطفی رضا حسینی در گفتگو با مهر با اشاره به نوع ادبیات رئیس جمهور در پاسخ به طرح سوال از رئیس جمهور گفت: «همان طور که از قبل می دانستیم رئیس جمهور خود را برای پاسخ قانع کننده به مجلس آماده نکرده بود و به نوعی از جواب دادن به سوالات طفره رفت.»

وی ادامه داد: «رئیس جمهور به سفسطه پرداخت و نشان داد سوالاتی که در طرح مطرح کرده‌ایم به نوعی واقعیت دارد. ادبیاتی که رئیس جمهور به کار برد اهانت به مجلس، رئیس مجلس، نمایندگان و حتی به نوعی حمله به شهرداری بود.»

این طراح سئوال از رئیس جمهور تاکید کرد:‌ «ادبیات به کار شده توسط رئیس جمهور در سراسر زمان سخنرانی توهین آمیز بود.»

انتقاد شدید نمایندگان از شوخی های گزنده رئیس جمهور با مجلس
عده ای از نمایندگان مجلس در تذکراتی نسبت به شوخی های رئیس جمهور که آن را توهین آمیز خواندند انتقاد کردند.

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از پایان طرح سئوالات از رئیس جمهور و ترک جلسه از سوی وی با بیان تذکراتی نسبت به شوخی های انجام گرفته توسط رئیس جمهور انتقاد کردند.

از جمله تذکر دهندگان محمدرضا خباز نماینده کاشمر بود که عبارت رئیس جمهور که "اگر به من کم تر از نمره 20 بدهید نامردی و بی معرفتی است" را زننده خواند و گفت حتی این عبارت را در بیان تذکرم به کار نمی برم.

خباز همچنین نسبت به این حرف رئیس جمهور که "طراح سئوال با زدن شاسی فوق لیسانس گرفته است" انتقاد کرد و گفت: طراح سئوال آقای دکتر مطهری هستند که مدرک دکترا دارند این چه حرفی است که رئیس جمهور می زند؟

همچنین چند تن دیگر از نمایندگان نسبت به ادبیات به کار گرفته از سوی رئیس جمهور انتقاد کردند که لاریجانی نیز در پاسخ به این تذکرات به نوعی نشان داد که اظهارات رئیس جمهور مناسب نبوده و البته مجلس هم نیاز به تایید کسی ندارد محل قانونگذاری است و باید کارش را انجام دهد.

رییس مجلس باید جواب توهین‌های احمدی‌نژاد را می‌داد
نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه طی تذکری در صحن علنی مجلس اظهار داشت: رئیس مجلس باید اجازه می داد تا سؤال کنندگان از رئیس جمهور، سخنان خود را بعد از صحبت‌های رئیس جمهور هم مطرح می‌کردند. رئیس جمهور مطالبی را گفتند و توهینی به مجلس شد و از رئیس مجلس انتظار می‌رفت که کاری کند.

قاضی پور با استناد به اصول ۸۸، ۸۹ و ۸۵ قانون اساسی گفت: سؤال و جواب به نفع نظام است و ما باید صحبتها را در داخل خانه ملت انجام دهیم و کارهای خوب را تشویق کنیم و کارهای بد را هم منع کنیم.

قاضی‌پور گفت: مواردی را که رئیس جمهور مطرح کردند باید پاسخش داده می‌شد.

نماینده مردم ارومیه اظهار داشت: رئیس جمهور با متانت و زیرکی خاص خودش گفت که ما در مجلس اعمال نفوذ کردیم و طرحها را به نفع خودمان به تصویب رساندیم.

قاضی پور خاطرنشان کرد: نمایندگان مردمی مجلس، دنبال طرح‌های شخصی نیستند و به دنبال حل مشکلات‌اند.

وی اظهار داشت: رئیس مجلس باید اجازه می‌داد تا ما پاسخ‌های رئیس جمهور را بدهیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.